Tubing
Są to zajęcia wzmacniające z użyciem gum wykonanych z naturalnego lateksu. Umożliwią wzmocnienie siły mięśni całego ciała, poprawienie ich wytrzymałości, ruchomości i elastyczności, modelują sylwetkę, pokonując napięcie.

Stretching (ćwiczenia rozciągające)
Stopniowe rozciąganie mięśni naszego ciała. To system ćwiczeń mający na celu poprawić elastyczność mięśni oraz zwiększyć zakres ruchomości w stawach. Stretching jest bardzo ważny podczas zajęć fitness.

Ocena użytkowników: / 2
SłabyŚwietny 

Spinning - obejmuje zajęcia na rowerach stacjonarnych o różnej intensywności, na których wykorzystywane są odmienne style i techniki jazdy dostosowane do kondycji i poziomu zaawansowania ćwiczących.ntensywność treningu jest kontrolowana za pomocą monitorów pracy serca. Natomiast trener narzuca tempo jazdy, obciążenia czy pozycje na rowerze
Instruktor nadaje tempo, a towarzysząca muzyka dostosowana do obciążeń sprawia, iż jazda staje się samą przyjemnością dla wszystkich.

Step
Zajęcia choreograficzne z użyciem stepu.Podstawowy trening polega na wchodzeniu na step, przy pomocy odpowiedniej techniki Układ choreograficzny na stepie łączy elementy tańca oraz opiera się na kombinacji podstawowych kroków. Zajęcia te nakierowane są na spalanie tkanki tłuszczowej, wzmacnianie i ujędrnianie dolnych partii mięśniowych oraz poprawiają koordynację i pamięć ruchową.

Ocena użytkowników: / 1
SłabyŚwietny 

Power Pamp
zajęcia wzmacniające przy użyciu specjalnej sztangi z regulowanym obciążeniem. Każdy ćwiczący może dobrać obciążenie dopasowane do swoich aktualnych możliwości.Ćwiczenia ze sztangą niezwykle szybko i skutecznie modelują sylwetkę.
Podczas treningu wykorzystuje się stosunkowo proste ćwiczenia wzmacniające duże grupy mięśniowe przy odpowiednio dobranej motywującej muzyce.

Więcej artykułów…